Mukaan mahtuu enintään 20 kiipeilijää. Seinäkiipeily on rohkeutta, notkeutta ja voimaa kehittävä laji, jota voivat harrastaa niin aikuiset kuin lapsetkin. Seinäkiipeilyä harrastetaan yleensä kiipeilyhallissa. Nyt voit kokeilla ohjattua kiipeilyä Tapanilan Urheilukeskuksen Mosahallissa, Helsingissä. Osoite on Erätie 3. Lähde kokeilemaan!

SAAPUMINEN klo 16.45
Urheilukeskuksen pihalla on runsaasti maksutonta pysäköintitilaa ja voit saapua suoraan Tapanilan Urheilukeskuksen Mosahalliin, ovi C1. Aulasta löytyy asiakaspalvelupiste, josta saa tarkemmat tiedot mistä mitäkin löytyy ja kuinka lähdetään etenemään kiipeilyseiniä kohti.

VARUSTEET
Varusteiksi mukaan otetaan normaalit sisäliikuntaan sopivat vaatteet, ohuet sukat ja juomapullo. Paikan päältä saadaan lainaksi kiipeilykengät ja -valjaat. Pitkät hiukset kannattaa laittaa kiinni ja korut jättää pukuhuoneeseen.

VAKUUTUKSET
Tapanilan Urheilukeskuksessa on toiminnanvastuuvakuutus, joka kattaa kurssin ohjaukseen, välineisiin ja tiloihin liittyvät toiminnat. Muista vahingoista vastaa osallistuja henkilökohtaisesti tai vapaa-ajan vakuutusturvansa kautta.

Ilmoittautumiset

16 / 20
Tiia K Katja T Ari Ala-Sippola Samuel Hynynen Mika Korhola Mirka Salminen Anna Kitunen Siim Meltsas Tomi Luhtasuo Suvi Rei Mika Suo Nicolas Suo Tr Kesk Th Kesk Niina Kiu Viivi G
5
Marianna S Jasmin T [2] Sami K Risto K Tiina L
10
Anna K Esa M Jasmin T Jasmin T [3] Jasmin T [4] Joni S Kristiina K Susanna S Tomi L Antti S

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot